neljapäev, 22. mai 2014

Kokkuvõte Digirännaku projekti tegemistest

1. Õppenõukogu 15.04.
Õppenõukogu liikmed kasutasid oma hinnangute, arvamuste ja teadmiste edastamiseks arvutiprogramme Padlet, MQlicker, Mentimeter.


Hästi: iga-aastane tuleohutuse ennetuse loengu passiivne kuulaja asendus küsimustele vastajaga. Õpilased on igapäevaselt selles olukorras, aga kui tihti täiskasvanud? Peale küsimustiku täitmist oli hea diskuteerida, olukordi seletada, analüüsida. Sama küsimustik sai läbi tehtud ka õpilaste hulgas.

2. Programmide õppimine 15.05
Tegime lühikonspekti programmide Padlet, MQlicker, Mentimeter, Puzzlemaker ja Crossword puxxle maker kasutamise kohta. Seletasime programmi töötamise põhimõtet ja vaatasime üle ka visuaalse pildi programmi kasutamise ettevalmistamiseks.

Hästi: õppijaid oli meie liikuva õpetajate kaadri kohta kohal 58%, teised said konspekti meilile.

3. Tunnikavad (vol.3) ajavahemik 15. aprill - 15. mai. Õpetajad esitasid sellel ajavahemikul läbi viidud tunnikava, kus kasutati IKT vahendeid.

Hästi: esitamata on ainult üks tunnikava,
võrreldes vol.1 ja vol.2 tunnikavadega on tunnid läbimõeldumad, metoodilisemad, märgata on mõningast rutiinist eemaldumist.
Õpetajad suhtlevad omavahel IKT vahendite kasutamise, keskkondade ja materjalide üle.

4. Tagasiside õpilastelt.
Esitasime viis küsimust, millele vastamiseks pidi õpilane kirjutama oma arvamuse või andma hinnangu ainetundides või treeningprotsessis kasutatava IKT kohta.

Hästi: Lühikese vastamise aja jooksul andis 51% õpilastest asjalikku tagasisidet.

2 kommentaari:

  1. Väga aktiivselt tegutsete. Eelnevalt mainisite, et te ei ole harjunud kirjutama, aga olete väga hästi kirjutanud ja seletanud, mis on teie tegevused. Soovime teile head edaspidist tegutsemist, sest digiajastu oskuste õppimine on lõputu protsess.

    VastaKustuta
  2. Alustasite samamoodi kui meiegi. Tundub, et olete rahul toimunud protsessiga. Kes Teil koolitust õpetajatele läbi viis?

    VastaKustuta